onsdag 1. desember 2010

Think Pink!

Hei!

Ja så har jeg også dukket opp her i blogg verden. I år tar jeg IKT på skolen og en av de kunnskapene vi skal tilegne oss er å lære oss hvordan en blogg fungerer. SÅ derfor er jeg her nå ;) Men siden jeg først er her inne, bør jeg vel kanskje bruke bloggen litt også ;) Jeg tenker derfor at dette blir min lille blogg om alt jeg baker av kaker, kjeks og annet snadder.
Baking har de siste 9 mnd blitt min store hobby og jeg baker så ofte jeg kan. Noen ganger oftere enn andre. Men denne måneden har jeg alt 3 kaker på bestilling og så må jeg jo nesten lage litt pepperkaker og annet julegodt så med andre ord har jeg en god del prosjekter på gang. Eneste problemet er at jeg har eksamen om 15 dager så jeg aner ikke hvordan jeg skal få til alt, ender vel opp med å bake til kl 2-3 om natten som vanlig. Merkelig nok er det da jeg jobber best og er minst trøtt. Kanskje jeg skal prøve det samme med eksamenslesing. Tilpasett opplæring er jo det viktigste man kan drive med. Så hvorfor ikke tilpasse min egen opplæring også ;)
Ligger ut et bilde av bursdagskaken min som jeg laget på søndag. Kaken er en sjokoladekake med sjokoladefyll inni. Kaken er så trukket med mmf. Og sjokoladepasta. Stjernene på pinnene er også av sjokoladepasta. Min lille nevø på 3,5 så ut til å like dem veldig godt og har alt erklært at han også vil ha slike på sin bursdagskakeJ
Ha en fiiiiin 1.desember videreJ Og fortsett å titt innom hvis du er nysgjerrig ;)



Think Pink!


3 kommentarer:

  1. hallois ;) velkommen til bloggverden ;) Legger meg til som følger jeg. ta en titt på min blogg også da ;) Klemmer fra NINA ;)

    SvarSlett
  2. Jo takker, nikker og neier:D Guuuu så fin din side er!!! Flinke du! <3

    SvarSlett
  3. Lol, jo jeg har holdt på en stund, siden i fjor :) er ikke så veldig vanskelig, en må bare vite hvor man skal leite :D du kan gå innpå en blogg jeg har brukt mye.
    http://blogger-hjelp.blogspot.com
    genial dame ;)Have a NICE day ;) :D

    SvarSlett