søndag 9. mars 2014

Baby Shower Owl Cake

Hei alle sammen!

Da var jeg tilbake, etter en lang pause! De siste ukene har det skjedd utrolig mye her hjemme. Det har vært både vinterferie og tur til London, så tiden har dessverre ikke strukket til, til alt jeg egentlig har ønsket, slik som å dele noen blog innlegg med dere! Men hvis du følger meg på Instagram så vet du nok alt at jeg i hvert  fall har prøvd å dele litt fra hverdagen med dere der! Men nå er jeg her igjen! Og selvsagt veldig klar for å blogge litt igjen!

I dag tenkte jeg å vise dere en kake som jeg laget for en stund tilbake. Kaken ble laget til en baby shower og temaet var ugle for kaken.

Den lille babyen som alle gikk å ventet på skulle bli en liten jente, så da måtte jo selvsagt fargene på kaken gå i rosa! Men for å kunne få litt spill i fargene ønsket jeg å kombinere med en annen farge. Valget falt da naturligvis på lilla. Jeg personlig synes rosa og lilla er utrolig fine farger sammen, hvis det gjøres på rette måten. Det er lett for at den ene fargen overstyrer den andre hvis ikke.

Selve kaken er en red velvet kake fylt med oste smørkrem og dekket med MMF. Uglene som jeg har brukt til å pynte med er også laget av MMF. Til øynene på uglene har jeg brukt spiselige sukkerperler fra Wilton. Disse får du kjøpt i butikker som fører Cacas sine produkter. Jeg har kjøpt mine på Jernia.

Selve uglene er veldig lette å lage. Har tenkt å ligge ut en liten gjennomgang av de til dere, så følg med for snart kommer den!

Håper du likte kaken! Gi gjerne en tilbakemelding på hva du synes. Og hvis du har lyst til å se mer av det jeg lager og gjør på, på min fritid er det bare til å titte innom min instagram: katrinethinkpink





Think Pink










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar