onsdag 30. november 2011

Happy bursdagsuke to me!


23 November!

23 November braket det løs! Da hadde jeg bursdag! 23 November ble jeg et helt år eldre! Et helt år eldre! Det må feires det! Og som den lille prinsessen jeg er skal jeg feires i en hel uke! Og for dere som ikke kjenner meg nå må jo tro jeg er verdens mest bortskjemte vesen som har en hel uke dedikert til meg selv! Men ta det med ro, jeg er ikke det! Jeg er kanskje et lite bursdagsmonster, men det er bare fordi jeg elsker bursdager! Tenk å kunne feire at man har fått levd et helt år til! Livet, livet SKAL feires! Det skal NYTES og leves til det maksimale! Så hvorfor ikke feire med alle man er glade i!?!

Jeg startet feiringen allerede 5 dager før selve bursdagen. Meg og en av mine aller nærmeste venninner Cassandra feiret sammen. Cassie har bursdag nøyaktig 2 uker før meg og i år ønsket vi oss en skikkelig jente bursdag. Planen var å invitere våre felles venninner for et lite vorspill og så byn. Siden vi er novemberbarn på vestlandet var vi jo selvsagt dømt til å feire i uvær. Vanligvis er ikke det en stopper for oss Bergensere, men denne gangen valgte vi å heller bare bli hjemme. Det var super koselig! Vi satt å pratet, drakk litt vin og pratet enda litt til. Ja vi holdt faktisk ut til kl 01.30 om kvelden! Og vi kunne sikkert ha holdt på enda lenger! Med andre ord! Vi hadde en feiring verdig oss prinsesser! Vi hadde en perfekt bursdag <3


Selve bursdagen ble feiret med gaver på sengen og bursdagssang fra mine søte elever tidlig om morgenen. På ettermiddagen endte vi opp med stort familiebesøk sånn helt pluttselig. Mamma hadde invitert de to nevøene våre på besøk, for i gaten skulle det være lystog og det pleier de alltid å være med på. Min kusine skulle derfor komme med dem og så skulle vi spise litt taco før de skulle ut. Vi endte til slutt med å være 10 til bords. Vi spiste taco til middag og kaker til dessert. Jeg hadde vært en tur innom å kjøpt hvit dame på Solbrød. Utenom hadde vi en sjokoladekake også! Og selvsagt masse snop!!! Jeg fikk derfor plutselig en ekstra feiring! Meningen var nemlig at disse 10+1 skulle komme på middagsbesøk på søndagen etterpå for å feire. Ville ha et rolig besøk i år med bare de nærmeste. Og endte opp med dobbelt besøk! Ikke feil det!


lørdag var det ut å spise med verdens beste Baluba gjeng! Vi var på kina restaurant og byn! Storkoste meg! Kunne ikke hatt en bedre feiring! Er alltid like kjekt å være med dem! Er alltid så mye latter og moro når vi samles! Tusen takk for en uforglemmelig og fantastisk kveld!!!!


Søndagen ble som nevnt over også en besøksdag full av kaker! Mamma hadde laget sin supergode ostekake og bløtekake! Jeg laget en Red Velvet Cake for anledningen! Jeg hadde også laget Cake Pops for første gang. Skal blogge om dem senere så hold øynene åpne!

 På mandag hadde vi kake besøk av naboer. Da gikk vi løs på det som var igjen av kaker. Så som dere ser har jeg ikke bare bursdag, men bursdagsUKE! Og jeg elsker det! Vi lever bare en gang så la oss nyte det og la oss feire det!!!!

Tusen takk til alle dere som var med å gjøre min bursdag helt uforglemmelig! Takk for alle fine hilsner på mobil og FB! OG takk for superfine gaver dere!!!!













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar