søndag 9. september 2012

Hvit dame ~ 60 årsdag

Heihei!

Da var jeg her igjen! Klar for et nytt blogg innlegg! For dere som leste forrige så vet dere at det ikke var et kake innlegg, men det er det altså denne gangen!

Som jeg har skrevet sikkert alt for mange ganger nå så har jeg veldig mange kaker som jeg ikke har lagt ut, så jeg prøver hardt å få lagt alle ut, men hver gang jeg nærmer meg  mål, har jeg pluttselig mange nyekaker å skrive om også! Så dere får bare følge med for det kommer mange godbiter fremover! Kan nevne at det blir både konfirmasjon, bursdag og dåps kaker i den nærmeste fremtid, men i dag er det da altså den hvite damen som står i vinden!

For ikke så lenge siden ble jeg spurt om å lage en hvit dame til en 60 års dag. Kaken skulle være til en venninne av meg sin pappa. Hun har selv bestilt flere kaker av meg. Klovnekake, dåpskake og Dora the explorer kake så det var jo virkelig ikke et vanskelig valg å si ja til denne kaken!

Kaken skulle som du sikkert har forstått være en stor hvit dame, med hvit marsipanlokk. Den skulle så pyntes med blå roser. I tillegg lurte de på om jeg kunne lage en trombone som pynt på kaken. Det første jeg da tenkte var- hvordan i alle dager ser en trombone ut! Men etter litt søking på nett fant jeg det ut! Jeg bestemte meg til slutt for å skjære ut siluetten av en trombone og så spraye den med sølv farget spiselig matspray. Etter dette dyppet jeg den i spiselig glitter slik at den skulle få det lille ekstra. Jeg laget også noen hvite liljer og fantasi blomster til kaken. Resultatet av kaken ble som du ser her på bildene! Håper du liker den! Jeg synes i hvert fall at dette var en veldig gøy kake å lage!

Håper dere alle som tar en titt innom hit har en fin dag videre og ikke minst får en fin uke!



Think Pink!
 



 

 
 

 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar