søndag 7. april 2013

Pink Princess Barbie Cake

Heihei da var jeg her igjen!

Har du hatt en fin påske? Jeg har hatt en super påske! Har kost meg masse med venner og familie. Har lest bok, gått tur og bare slappet av! Med andre ord har det vært skikkelig ferie for min del!

Like før påske ble jeg spurt av en av mine søte snille kollegear om jeg kunne lage en Barbie kake til datteren hennes som fylte 5 år!

Som du sikkert alt vet så elsker jo jeg alt som er jentete, rosa og søtt! så  ENDELIG skulle få lage en Barbie kake, var virkelig ikke noe jeg kunne si nei til! Jeg satt meg ned og begynte å tegne for å finne ut hvordan jeg ville at kaken skulle se ut. Etter et par skisser hadde jeg funnet en kake som jeg syntes ville være fin. Det kjekkeste med å lage kaker, er når jeg får helt frie tøyler til å gjøre akkuratt det jeg vil! Resultatet ble altså et hvit skjørt av MMF med 2 rosa kappeskjørt trukket over i forskjellige fargenyanser. Toppen var også rosa, glittret til med spiselig glitter. Til slutt laget jeg en stor sløyfe og plaserte bak på skjørtet. Kjolen fikk noen små blomster som pynt på seg. Alt ble etterpå penslett med spiselig glitter pulver. Selve kaken (skjørtet) er sjokoladekake trukket med flere lag med MMF, altså alle kjørtene. Kaken har flere lag med sjokoladesmørkrem inni seg.

Når jeg har vist bildet av kaken er det flere som har spurt meg om jeg har plasert en hel Barbie nedi kaken, så tenkte jeg kunne svare på det her inne!

Nei Wilton lager barbie kaketopper som man plaserer oppå kaken. Man kjøper da en Barbie som bare har overkropp, med en pinne neders som man sitter i kaken for at den skal stå skikkelig. Du kan også få kjøpt slike Barbier gjennom Cacas, eller i enkelte hobbybutikker hvor de fører bakeprodukter.
 
Håper dette var en grei forklaring for dere som lurte:) Har dere noen spørsmål til meg eller bare vil gi meg en liten kommentar, er det bare til å skrive i kommentarfeltet over så skal jeg prøve å svare så godt jeg kan:)
 
Håper dere likte kaken! Jeg storkoste meg ihvertfall med å lage den!!!
 
 
Hipp, hipp hurra for bursdagsprinsessen!
 
 
 
 
Think Pink!
 
Barbie Princess Cake

Barbie




Pink Barbie Princess Cake

 


2 kommentarer: