søndag 2. juni 2013

Cupcakes Til Konfirmasjon

Heisann:)

Har du en fin søndag? Jeg har en veldig bra søndag! I dag har jeg bestemt meg for å ikke gjøre noe! I går laget jeg nemlig 2 kaker! En vanlig sjokoladekake og en dåpskake! Så i dag, ja i dag skal jeg bare slappe av! Jeg kjenner kroppen er begynt å nærme seg feriemodus nå. Jeg lengter etter sol, sommer, en god bok og daffedager på altanen, så da tar jeg litt tidlig sommerferie i dag. Ikke at jeg skal klage er jo ferie om under en måned! Men nok om meg og mine lengsler etter sommer og ferie. I dag tenkte jeg å dele noen cupcakes med dere!

Jeg skal ikke skryte på meg at det er jeg som har laget disse cupcakene! Jeg har som kansje noen av dere alt vet vært innlagt på sykehus fordi jeg var syk og legene trodde det var blindtarmen. Etter dette ble jeg sykemeldt i 2 uker, som selvsagt ikke passet noe særlig når jeg hadde lovet å lage cupcakes til en konfirmasjon! Heldigvis har jeg verdens snilleste mamma! Hun tilbød seg nemlig å lage cupcakene for meg! Slik at konfirmasjonsjenten skulle få sitt ønske på den store dagen. Pynten hadde jeg alt laget ferdig før jeg ble innlagt, da jeg trengte litt tid på å få den stiv så den skulle tåle å stå oppå cupcaksene uten å bli våt, klissete og myk. Fondant og fuktighet går ikke så bra sammen! Mamma snill som hun er laget dermed 36 OREO cupcakes slik at også jeg skulle få smake på dem ! Konfirmanten ville nemlig ha 24 cupcakes på dagen.

Etter at Oreo Cupcakene var laget ble de pyntet med ostekrem og pynten som jeg hadde laget. Resultatet ble som du ser noen søte små jentete Oreo Cupcakes. Perfekte for en konfirmant jente:) Har i ettertid fått høre at konfirmanten var veldig fornøyd med dem, så da var de vellykket! Og jeg som gomlet i meg et par av disse selv må si at jeg syntes i hvert fall de var fantastisk gode! Så en stor, Stor, STOR takk til min kjære mamma som er så supersnill og god!
 Ha en fin søndag videre!

 
 
Think Pink!
 
 
 






 

2 kommentarer:

  1. kan du ikke lage sånne til min bursdag då ? savner deg sånn...
    -margrete-

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisan søte du! Så kjekt at du likte cupcakene:)For at jeg skal kunne lage cupcakes må det være de voksne som tar kontakt og spør meg:) Men jeg er sikker på at du også hadde klart å lage slike! Du er flink! Så dette hadde du fikset lett:)

      Savner dere alle også! Men vi treffer nok plutselig på hverandre skal du se;)

      Klem Katrine:)

      Slett